Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 26 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2007. - 243 с. - укp.Визначено рівні розвитку професійного самовизначення у відповідності з різними етапами професіоналізації. Висвітлено особливості та перспективи входження Франції до єдиного європейського освітнього простору. Наведено напрямки реорганізації економічної освіти в ВНЗ економічного профілю. Розглянуто особливості формування історичного мислення у школярів і студентів за умов безперервної освіти. Проаналізовано головні тенденції розвитку освіти постіндустріального суспільства, а також проблему формування психосексуальної культури у сучасної молоді. Определены уровни развития профессионального самоопределения в соответствии с разными этапами профессионализации. Освещены особенности и перспективы вхождения Франции в единое европейское образовательное пространство. Приведены направления реорганизации экономического образования в ВУЗ экономического профиля. Рассмотрены особенности формирования исторического мышления у школьников и студентов в условиях непрерывного обучения. Проанализированы основные тенденции развития образования постиндустриального общества, а также проблема формирования психосексуальной культуры у современной молодежи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|