Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 30 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2006. - 198 с. - укp.Висвітлено теоретичні основи формування педагогічної толерантності вчителів. Розглянуто питання соціокультурної підготовки фахівців у ВНЗ. Проаналізовано термінологію особистісно-зорієнтованої парадигми навчально-виховного процесу. Розкрито теоретичні основи професіоналізму вчителів, сутність науково-методичної роботи викладачів закладів освіти. Наведено критерії зростання професійно-педагогічної культури студентів у процесі реалізації практико-орієнтованого підходу у навчанні. Описано інтерактивні технології навчання в підготовці інженерів-педагогів. Вивчено вплив родини на адаптацію дитини до школи. Визначено взаємозв'язок мотивації та успішності навчання. Освещены теоретические основы формирования педагогической толерантности учителей. Рассмотрены вопросы социокультурной подготовки специалистов в ВУЗ. Проанализирована терминология личностно-ориентированной парадигмы учебно-воспитательного процесса. Раскрыты теоретические основы профессионализма учителей, сущность научно-методической работы преподавателей учебных заведений. Приведены критерии роста профессионально-педагогической культуры студентов в процессе реализации практико-ориентированного подхода в обучении. Представлены интерактивные технологии обучения в подготовке инженеров-педагогов. Изучено влияние семьи на адаптацию ребенка к школе. Определена взаимосвязь мотивации и успешности обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|