Гуманізація навчально-виховного процесу : Наук.-метод. зб. Вип. 32 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2006. - 278 с. - укp.Проаналізовано роль акмеологічної компетентності у професіоналізмі вчителів, гуманістичної освітньої парадигми в університетському менеджменті. Розглянуто питання впровадження інтерактивних методів навчання в системі нових технологій, використання гнучких педагогічних технологій навчання на сучасному етапі демократизації і реформування ВНЗ. Визначено психолого-дидактичні чинники самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Розкрито вплив ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення старшокласників. Проанализирована роль акмеологической компетентности в профессионализме учителей, а также роль гуманистической образовательной парадигмы в университетском менеджменте. Рассмотрены вопросы внедрения интерактивных методов обучения в системе новых технологий, использования гибких педагогических технологий обучения на современном этапе демократизации и реформирования ВУЗ. Определены психолого-дидактические факторы самоорганизации учебно-познавательной деятельности студентов. Раскрыто влияние ценностных ориентаций на профессиональное самоопределение старшеклассников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311я43я54
Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|