Котлер Ф. Десять смертних гріхів маркетингу : Ознаки і методи вирішення / Ф. Котлер. - К. : Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2006. - 144 c. - (Надихаюче читання / Києво-Могилян. Бізнес-Шк.; N 1). - укp.Проаналізовано сучасний стан маркетингу. Розглянуто десять недоліків, слабких місць у його практичній діяльності. Виявлено основні ознаки кожного з них і запропоновано методи його подолання. Показано, що Компанія повинна знати своїх основних конкурентів, їх сильні та слабкі сторони, створювати ринкове лідерство та командний дух у співпраці різних відділів, постійно оновлювати технології з метою одержання конкурентних переваг на ринку, здійснювати суворий контроль за продуктовим асортиментом і комплексом послуг. Проанализировано современное состояние маркетинга. Рассмотрены десять недостатков, слабых мест в его практической деятельности. Выявлены основные признаки каждого из них и предложены методы их преодоления. Показано, что Компания должна знать своих основных конкурентов, их слабые и сильные стороны, создавать рыночное лидерство и командный дух в сотрудничестве различных отделов, постоянно обновлять технологии для получения конкурентных преимуществ на рынке, осуществлять суровый контроль за продуктовым ассортиментом и комплексом услуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА674313 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|