Мартиненко С. М. Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика : монографія / С. М. Мартиненко; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2008. - 434 c. - Бібліогр.: с. 348-383. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади та сучасні підходи до професійної підготовки вчителя початкових класів з використанням педагогічної діагностики. Розкрито сутність, зміст і складові поняття "діагностична діяльність учителя". Запропоновано модель системи підготовки майбутнього вчителя до проведення діагностування навчально-виховного процесу на підставі сформованого мотиваційно-ціннісного ставлення, розвитку когнітивних і операційних засад діагностичної діяльності. Освещены теоретико-методологические основы и современные подходы к профессиональной подготовке учителя начальных классов с использованием педагогической диагностики. Раскрыты сущность, содержание и составляющие понятия "диагностическая деятельность учителя". Предложена модель системы подготовки будущего учителя к проведению диагностирования учебно-воспитательного процесса на основе сформированного мотивационно-ценностного отношения, развития когнитивных и операционных основ диагностической деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА698485 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|