Діалог. Медіа-студії : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: О. В. Александров; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2005. - 255 с. - рус.Проаналізовано міфологічний вимір виборчої кампанії в Україні в 2004 р. Висвітлено альтернативну реальність в українському рекламному міфі в контексті руйнування стереотипів за результатами рекламних експериментів і девіацій. Визначено мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами. Розглянуто питання візуальної теорії типографіки. Проанализировано мифологическое измерение избирательной кампании в Украине в 2004 г. Освещена альтернативная реальность в украинском рекламном мифе в контексте разрушения стереотипов по результатам рекламных экспериментов и девиаций. Определены мотивационные и функциональные особенности эргонимов как элементов рекламы. Рассмотрены вопросы визуальной теории типографики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72859 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|