Діалог. Медіа-студії : Зб. наук. пр. Вип. 3 / ред.: О. В. Александров; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2005. - 207 с. - рус.Висвітлено проблеми імунітету засобів масової комунікації у виборчому процесі в Україні. Проаналізовано роль та функції ЗМІ в українському суспільстві, а також суспільно-пропагандистську парадигму розвитку сучасної української преси. Розглянуто пресу громадських організацій як невід'ємний сегмент розвитку демократичного суспільства. Визначено ілюстраційну складову графічної концепції сучасного науково-популярного журналу, зокрема, видань "Финансовый Директор", "Мир Денег". Описано функціонально-змістову типологію інтернет-сайтів, англіцизми у мові сучасної друкованої реклами. Освещены проблемы иммунитета средств массовой коммуникации в избирательном процессе в Украине. Проанализированы роль и функции СМИ в украинском обществе, а также общественно-пропагандистская парадигма развития современной украинской прессы. Рассмотрена пресса общественных организаций как неотъемлемый сегмент развития демократического общества. Определена иллюстрационная составная графической концепции современного научно-популярного журнала, в частности, изданий "Журнал Парламент", "Финансовый Директор", "Мир Денег". Представлены функционально-содержательная типология интернет-сайтов, англицизмы на языке современной печатной рекламы. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж72859 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|