Дуткевич Т. В. Дошкільна психологія : Модул. навч. посіб. для студ. ВНЗ / Т. В. Дуткевич; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. Ін-т реабілітології. - Кам'янець-Поділ. : ПП Буйницький О.А., 2006. - 320 c. - укp.Розглянуто принципи, методи, зміст основних понять дошкільної психології. Описано закономірності психічного розвитку дитини від народження до семи років, проаналізовано психологічні особливості спілкування, діяльності, пізнавальних і емоційно-вольових процесів, а також особистості дошкільника. Запропоновано модель оптимального спілкування педагога з дитиною, показано роль експресивних засобів у спілкуванні дитини та дорослого. Визначено вплив групи дошкільного закладу на психічний і особистісний розвиток дитини. Рассмотрены принципы, методы, содержание основных понятий дошкольной психологии. Описаны закономерности психического развития ребенка с рождения до семи лет, проанализированы психологические особенности общения, деятельности, познавательных и эмоционально-волевых процессов, а также личности дошкольника. Предложена модель оптимального общения педагога с ребенком, показана роль экспрессивных средств в общении ребенка и взрослого. Определено влияние группы дошкольного заведения на психическое и личностное развитие ребенка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 я73 + Ю983.501 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА679278 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|