РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000084742<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лук'янець Т. І. 
Економічний механізм маркетингу : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 464 c. - Бібліогр.: с. 461-462. - укp.

Висвітлено сучасну роль маркетингу та визначено його вплив на діяльність підприємства на ринку. Докладно розглянуто питання структурного інжинірингу економічного механізму маркетингу, його дії в оперативному, середньо- та довгостроковому періодах. Розглянуто алгоритми прийняття рішень в економічному механізмі маркетингу, проблеми організації його діяльності як керуючої системи.

Освещена современная роль маркетинга и определено его влияние на деятельность предприятия на рынке. Подробно рассмотренны вопросы структурного инжиниринга экономического механизма маркетинга, его действия в оперативном, средне- и долгосрочном периодах. Рассмотрены алгоритмы принятия решений в экономическом механизме маркетинга, проблемы организации его деятельности как управляющей системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я7 + У9(4УКР)290-211.1я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683853 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського