Чмут Т. К. Етика ділового спілкування : навч. посіб. / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 6-е вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2007. - 230 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.Висвітлено етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкрито складові, що формують його культуру. Розглянуто спілкування як особливий вид творчої діяльності людини та загальнолюдську цінність. Наведено інформацію про норми поведінки керівника, етику й етикет у взаєминах з клієнтами та партнерами по бізнесу, функції, механізми взаєморозуміння, способи впливу на людей під час спілкування, особливості маніпулювання та актуалізації. Охарактеризовано моделі, стилі, стратегії, види, рівні, тактики, засоби спілкування. Описано міжособистісні стилі та структурні методи розв'язання конфліктів. Освещены этические нормы и психологические механизмы делового общения, раскрыты составные, формирующие его культуру. Рассмотрено общение как особый вид творческой деятельности человека и общечеловеческая ценность. Приведена информация о нормах поведения руководителя, этикете и этике во взаимоотношениях с клиентами и партнерами по бизнесу, функциях, механизмах взаимопонимания, способах влияния на людей при общении, особенностях манипулирования и актуализации. Охарактеризованы модели, стили, стратегии, виды, уровни, тактики, средства общения. Описаны межличностные стили и структурные методы разрешения конфликтов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11я73 + Ю953.41я73
Шифр НБУВ: ВА688902 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|