Журналістська педагогіка в контексті Болонського процесу : навч.-метод. посіб. / ред.: В. В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 608 c. - Бібліогр.: с. 525-603. - укp.Висвітлено актуальні питання журналістської педагогіки в контексті Болонського процесу. Проаналізовано загальні принципи побудови навчальних систем на основі функціональних компонент, проблеми переходу вищої освіти на кредитно-трансферну модульно-рейтингову систему, умови та засоби самоосвіти та формування комунікативної компетенції студентів. Розглянуто питання педагогічно-мовленнєвої підготовки майбутніх журналістів, специфіку опанування ними теорії літератури, сучасні тенденції журналістської телерадіоосвіти, особливості організації праці редакції телевізійних новин. Охарактеризовано методики викладання курсів соціології та політології в контексті новітніх технологій. Освещены актуальные вопросы журналистской педагогики в контексте Болонского процесса. Проанализированы общие принципы построения учебных систем на основе функциональных компонент, проблемы перехода высшего образования на кредитно-трансферную модульно-рейтинговую систему, условия и средства самообразования и формирования коммуникативной компетенции студентов. Рассмотрены вопросы педагогико-речевой подготовки будущих журналистов, специфика освоения ими курса теории литературы, современные тенденции журналистского телерадиообразования, особенности организации труда редакции телевизионных новостей. Охарактеризованы методики преподавания курсов социологии и политологии в контексте современных технологий. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)я73 + Ч484(4)я73 + Ч612.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА694837 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|