Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2006. - 215 с. - (Пед. науки; N 1). - укp.Проаналізовано нелінійні технології навчання, головні напрямки інноваційної діяльності вчителів історії. Описано технологію групової навчальної діяльності школярів у процесі викладання математики в контексті формування соціальної компетентності особистості. Розглянуто питання формування особистості педагога у ВНЗ, висвітлено аксіологічні засади його методологічної підготовки. Викладено аксіологічний підхід у підготовці учителів початкових класів до гуманізації педагогічного процесу. Розкрито структуру професійної компетенції вчителя з проблеми формування в молодших школярів ставлення до навчальної діяльності. Проанализированы нелинейные технологии обучения, главные направления инновационной деятельности учителей истории. Представлена технология групповой учебной деятельности школьников в процессе преподавания математики в контексте формирования социальной компетентности личности. Рассмотрены вопросы формирования личности педагога в ВУЗ, освещены аксиологические основы его методологической подготовки. Изложен аксиологический подход в подготовке учителей начальных классов к гуманизации педагогического процесса. Раскрыта структура профессиональной компетенции учителя по проблеме формирования у младших школьников отношения к учебной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж70136/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|