Зв`язки з громадськістю. Жанровий поділ PR-текстів : конспект лекцій / уклад.: Т. С. Гринівський, О. З. Ножак; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2008. - 96 c. - Бібліогр.: с. 95. - укp.Розглянуто зміст поняття, функції, історію розвитку "паблік рилейшнз". Наведено загальну характеристику PR-шкіл, жанрову характеристику PR-текстів. Викладено основи PR-діяльності. Висвітлено місце тексту та жанру у системі піар-комунікацій. Увагу приділено етичним і правовим нормам діяльності спеціаліста у сфері PR, дослідженню етапів планування та проведення PR-кампаній. Розкрито зміст понять резюме, прес-рев'ю, медіа-текстів, буклета, проспекту, іміджевої статті, суміжних текстів, фактологічних жанрів, бекграундера, байлайнера. Рассмотрены содержание понятия, функции, история развития "паблик рилейшнз". Приведены общая характеристика PR-школ, жанровая характеристика PR-текстов. Изложены основы PR-деятельности. Освещено место текста и жанра в системе пиар-коммуникаций. Внимание уделено этичным и правовым нормам деятельности специалиста в области PR, исследованию этапов планирования и проведения PR-кампаний. Раскрыто содержание понятий резюме, пресс-ревю, медиа-текстов, буклета, проспекта, имиджевой статьи, смежных текстов, фактологических жанров, бекграундера, байлайнера. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА703312 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|