Розлуцька Г. М. Зміст шкільних підручників як фактор полікультурного виховання молодших школярів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.) : Моногр. / Г. М. Розлуцька. - Дрогобич : Коло, 2005. - 281 c. - Бібліогр.: с. 157-194. - укp.Проаналізовано зміст україномовних букварів і читанок, шкільних підручників з мови, а також природничого циклу й громадянознавства, обгрунтовано їх роль і значення у полікультурному вихованні молодших школярів Закарпаття міжвоєнного періоду. Показано особливості змісту шкільної освіти у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці. З'ясовано вплив соціально-економічного, суспільно-політичного та культурно-освітнього чинників на активізацію процесу створення підручників, встановлено його закономірності. Висвітлено можливості використання історичного досвіду виховання учнів молодшого шкільного віку у сучасному полікультурному просторі України. Проанализировано содержание украиноязычных букварей и читанок, школьных учебников по языку, а также естественного цикла и обществоведения, обоснованы их роль и значение в поликультурном воспитании младших школьников Закарпатья межвоенного периода. Показаны особенности содержания школьного образования в отечественной и зарубежной теории и практике. Установлено влияние социально-экономического, общественно-политического и культурно-образовательного факторов на активизацию процесса создания учебников, установлены его закономерности. Освещены возможности использования исторического опыта воспитания учащихся младшего школьного возраста в современном поликультурном пространстве Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч33(4УКР3)61
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА671817 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|