Авраменко Д. К. Зовнішня реклама в контексті носіїв інформації фірми та її стилю [Електронний ресурс] / Д. К. Авраменко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 33-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто поняття "зовнішньої реклами", як одного з головних складових фірмового стилю, від якого залежить впізнавання логотипу або назви фірми серед великої кількості аналогічних об'єктів. Термін "зовнішня реклама" розкритий в контексті поняття "носії інформації" - тексту, що відображає значення. Рассмотрено понятие "внешней рекламы", как одного из главных составляющих фирменного стиля, от которого зависит узнавание логотипа или названия фирмы среди большого количества аналогичных объектов. Понятие "внешняя реклама" раскрыто в контексте понятия "носители информации" - текста, который раскрывает значение. Notion is considered Дexternal advertising", as one of main constituents of firm style, which recognition of logotype or name of firm among a plenty of similar objects depends from. Term Дexternal advertising" is exposed in the context of notion Дdatacarriers" - text, that exposes value. Ключ. слова: семантика, реклама, комунікація, інформація, стиль Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|