Ідеї, реалії і перспективи освітніх інновацій: філософія, психологія, методика : Матеріали всеукр. наук.-практ. конф., Суми, 20 - 21 квіт. 2006 р. Ч. 1 / ред.: В. Ф. Живодьор; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, Ін-т вищ. освіти АПН України, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Кіровогр. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми, 2006. - 133 c. - укp.Висвітлено проблеми розвитку вищої освіти у постболонському просторі. Розглянуто питання адаптації студентів за умов впровадження освітніх інновацій. Проаналізовано психологічні особливості вчителя як суб'єкта інноваційної діяльності. Розкрито значення компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі учнів, засади та перспективи дослідження цілісності педагогічної діяльності як сучасної інноваційної технології. Викладено інноваційні підходи до формування етичної культури школярів. Визначено психолого-педагогічні передумови естетичного розвитку учнів з вадами розумового розвитку. Освещены проблемы развития высшего образования в постболонском пространстве. Рассмотрены вопросы адаптации студентов в условиях внедрения образовательных инноваций. Проанализированы психологические особенности учителя как субъекта инновационной деятельности. Раскрыты значение компетентностного подхода в учебно-воспитательном процессе учеников, основы и перспективы исследования целостности педагогической деятельности как современной инновационной технологии. Изложены инновационные подходы к формированию этической культуры школьников. Определены психолого-педагогические предпосылки эстетического развития учеников с дефектами умственного развития. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я431 + Ю9в2:Ч30я431 + Ю252:Ч30я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: В349916 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|