Інтеграція гендерного підходу в сучасну науку і освіту: результати та перспективи / ред.: А. М. Богуш. - О., 2005. - 254 с. - (Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського; Спец. вип.). - укp. - рус.Проаналізовано гендерну соціалізацію підлітків як актуальну психолого-педагогічну проблему, досвід впровадження ідей гендерного підходу у процес професійної підготовки учителів. Описано модель інтеграції гендерної освіти в професійну підготовку учителів, технології формування індивідуальності в системі професійної підготовки вчителів іноземних мов. Визначено специфіку втілення ідей гендерного підходу в соціально-гуманітарні науки та вітчизняну систему вищої педагогічної освіти. Висвітлено психолого-педагогічні проблеми професійної підготовки соціологів у гендерному контексті. Проанализированы гендерная социализация подростков как актуальная психолого-педагогическая проблема, опыт внедрения идей гендерного подхода в процесс профессиональной подготовки учителей. Представлены модель интеграции гендерного образования в профессиональную подготовку учителей, технологии формирования индивидуальности в системе профессиональной подготовки учителей иностранных языков. Определена специфика воплощения идей гендерного подхода в социально-гуманитарные науки и отечественную систему высшего педагогического образования. Освещены психолого-педагогические проблемы профессиональной подготовки социологов в гендерном контексте. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч216(0)18 + Ч30В05 + С5*423.2*344
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69786/спец.вип. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|