РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000087602<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пілюшенко В. Л. 
Інформаційні технології у маркетингу і рекламі : Навч. посіб. / В. Л. Пілюшенко, Е. І. Славенко, Л. П. Полякова, І. В. Шкрабак, А. П. Тимофєєв; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2005. - 204 c. - Бібліогр.: с. 204. - укp.

Розглянуто різні типи маркетингової інформації, охарактеризовано її джерела. Обгрунтовано необхідність створення маркетингових інформаційних систем. Показано роль інформації у комерційній діяльності, встановлено вимоги до її змісту. Висвітлено основні етапи розвитку інформаційних технологій, запропоновано їх класифікацію. Проаналізовано процес автоматизації маркетингової діяльності. Показано можливості використання сучасних інформаційних та інтернет-технологій у маркетингу та рекламі. Розроблено моделі прогнозування купівельного попиту, наведено методи обробки, передачі та використання маркетингової інформації. Досліджено розвиток електронної комерції, показано переваги та недоліки Інтернету як комунікативного середовища, проаналізовано його вплив на споживача. Сформульовано маркетингові принципи побудови віртуальних сторінок Інтернет. Наведено оцінку ефективності інвестиційних проектів щодо використання інформаційних технологій у маркетингу.

Рассмотрены различные типы маркетинговой информации, охарактеризованы ее источники. Обоснована необходимость создания маркетинговых информационных систем. Показана роль информации в коммерческой деятельности, установлены требования к ее содержанию. Освещены основные этапы развития информационных технологий, предложена их классификация. Проанализирован процесс автоматизации маркетинговой деятельности. Показаны возможности использования современных информационных и интернет-технологий в маркетинге и рекламе. Разработаны модели прогнозирования покупательского спроса, приведены методы обработки, передачи и использования маркетинговой информации. Исследовано развитие электронной комерции, показаны преимущества и недостатки интернета как коммуникативной среды, проанализировано его влияние на потребителя. Сформулированы маркетинговые принципы создания виртуальных страниц Интерет. Приведена оценка эффективности инвестиционных проектов по использованию информационних технологий в маркетинге.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 ф121 я73 + У9(4УКР)421.0-803.81 ф121 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676187 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського