РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000087616<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу : Матеріали наук.-практ. конф., 13 - 14 груд. 2005 р. / ред.: В. М. Шейко; Харк. держ. акад. культури. - Х. : ХДАК, 2005. - 289 c. - укp.

Проаналізовано особливості трансформації інформаційно-культурологічної та мистецької освіти України у контексті Болонського процесу. Охарактеризовано соціокультурні концепти як чинники формування інноваційних технологій та методів навчання. Показано роль Болонського процесу як засобу інтеграції та демократизації вищої освіти країн Європи. Обгрунтовано необхідність розвитку корпоративної культури управління за умов інформаційної економіки та сучасну філософію освіти. Розглянуто проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору. Обгрунтовано концепцію інформаційного суспільства та проаналізовано можливості впровадження інновацій у системі вищої освіти. Розглянуто європейські освітні стандарти у контексті Болонської декларації, показано перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчання у вищих учбових закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю. Розроблено індивідуальну технологічну парадигму підготовки фахівців як стратегічний напрям модернізації освіти з урахуванням основних положень Болонського процесу. Розглянуто питання формування індивідуального стилю майбутнього викладача за умов модернізації освіти України. Висвітлено актуальні проблеми сучасної музичної та театральної педагогіки, а також хореографічної освіти. Запропоновано напрями удосконалення єдиної загальнопрофесійної підготовки фахівців для видавничо-книготорговельної та бібліотечної галузей. Охарактеризовано інноваційні технології та методи навчання в інформаційно-культурологічній та мистецькій освіті.

Проанализированы особенности трансформации информационно-культурологического и художественного образования Украины в контексте Болонского процесса. Охарактеризованы социокультурные концепты как факторы формирования инновационных технологий и методов обучения. Показана роль Болонского процесса как средства интеграции и демократизации высшего образования стран Европы. Обоснованы необходимость развития корпоративной культуры в условиях информационной экономики и современная философия образования. Рассмотрены проблемы интеграции высшей школы Украины в Европейское образовательное пространство. Обоснована концепция информационного общества и проанализированы возможности внедрения инноваций в системе высшего образования. Рассмотрены европейские образовательные стандарты в контексе Болонской декларации, показаны перспективы внедрения кредитно-модульной системы организации обучения в высших учебных заведениях информационно-культурологического и художественного профиля. Разработна индивидуальная технологическая парадигма подготовки специалистов как стратегическое направления модернизации образования с учетом основных положений Болонского процесса. Рассмотрены вопросы формирования индивидуального стиля будущего преподавателя в условиях модернизации образования Украины. Освещены актуальные проблемы современной музыкальной и театральной педагогики, а также хореографического образования. Предложены пути усовершенсвования единой общепрофессиональной подготовки специалистов для издательско-книжноторговой и библиотечной отраслей. Охарактеризованы инновационные технологии и методы обучения

в информационно-культурологическом и художественном образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 р31(4УКР) я431 + Ч484(4УКР) я431 + Щ03 р31(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669047 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського