Бондар В. І. Історія олігофренопедагогіки : підруч. / В. І. Бондар, В. В. Золотоверх. - К. : Знання, 2007. - 375 c. - укp.Зазначено, що виховання та навчання розумово відсталих дітей - складний і багатогранний процес, що вимагає від олігофренопедагога спеціальних знань про закономірності й особливості розумового розвитку учнів допоміжної школи, використання їх у навчально-виховному процесі. Уперше в українській дефектології розглянуто історичний досвід, теорію та практику навчання та виховання розумово відсталих дітей з кінця ХІХ до кінця ХХ ст. Проаналізовано соціально-економічні, політичні, правові чинники, які на кожному історичному етапі здійснювали вплив на організацію, структуру, зміст корекційного навчання та виховання даної категорії населення. Указано, что воспитание и обучение умственно отсталых детей - сложный и многогранный процесс, которые требует от олигофренопедагога специальных знаний о закономерностях и особенностям умственного развития учеников вспомогательной школы, использовании их в учебно-воспитательном процессе. Впервые в украинской дефектологии рассмотрены исторический опыт, теория и практика обучения и воспитания умственно отсталых детей с конца ХХ до конца ХХ вв. Проанализированы социально-экономические, политические, правовые факторы, которые на каждом историческом этапе оказывали влияние на организацию, структуру, содержание коррекционного обучения и воспитания данной категории населения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3(4УКР)7 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА692220 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|