РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000087856<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Левківський М. В. 
Історія педагогіки : Навч.-метод. посіб. / М. В. Левківський; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2005. - 188 c. - укp.

Висвітлено історію виникнення освіти та виховання у світовій суспільній цивілізації. Викладено біологізаторський, психологічний, релігійний, соціологічний (трудовий) підходи щодо визначення факторів виникнення виховання та освіти. Розкрито погляди древньогрецьких філософів (Сократа, Платона, Аристотеля, Демокрита) щодо формування людської особистості. Наведено загальну характеристику середньовічних освітніх та виховних систем. Розглянуто особливості розвитку культури епохи Відродження та процес виникнення перших університетів у Західній Європі. Проаналізовано гуманістичні ідеї Ф.Рабле, Е.Роттердамського, М.Монтеня щодо організації освіти та виховання. Представлено матеріали про розвиток західноєвропейської педагогіки Нового часу, періоду Просвітництва та в кінці XVIII - першій половині XIX ст. Викладено основні положення вільного виховання, педагогіки особистості та експериментальної педагогіки. Розглянуто основні етапи становлення шкільної освіти та педагогічної науки в Україні від найдавніших часів до сучасного періоду. Показано особливості організації навчання у найрозвиненіших країнах світу (на прикладі вивчення освітніх систем США, Великобританії, Німеччини, Франції, Японії). Теоретичний матеріал навчального посібника викладено за модульним принципом з вартісною оцінкою всіх видів діяльності студентів.

Освещена история возникновения образования и воспитания в мировой общественной цивилизации. Изложены биологизаторский, психологический, религиозный, социологических (трудовой) подходы к определению факторов возникновения воспитания и образования. Расскрыты взгляды древнегреческих философов (Сократа, Платона, Аристотеля, Демокрита) о формировании человеческой личности. Приведена общая характеристика средневековых образовательных и воспитательных систем. Рассмотрены особенности развития культуры эпохи Возрождения и процесс возникновения первых университетов в Западной Европе. Проанализированы гумманистические идеи Ф.Рабле, Э.Роттердамского, М.Монтеня по организации образования и воспитания. Представлены материалы о развитии западноевропейской педагогики Нового времени, периода Просвещения и в конце XVIII - первой половине XIX ст. Изложены основные положения свободного воспитания, педагогики личности и экспериментальной педагогики. Рассмотрены основные этапы становления школьного образования и педагогической науки в Украине от древнейших времен до современного периода. Показаны особенности организации обучения в наиболее развитых странах мира (на примере изучения образовательных систем США, Великобритании, Германии, Франции, Японии). Теоретический материал учебного пособия изложен по модульному принципу с качественной оценкой всех видов деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670946 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського