Паньок Т. В. Конвергенція слобожанської ікони у процесі становлення барокового іконопису на Україні [Електронний ресурс] / Т. В. Паньок // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 4. - С. 156-166. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Досліджено процеси зближення та поєднання естетики бароко та рис візантійської культури в іконописі Слобожанщини. З'ясовано поширеність емблематичності та символічності в іконописних сюжетах. Показано, що новаторство української народної культури поєднувалося зі збереженням консервативних церкових традицій і набувало за цього своїх особливостей. Исследованы процессы сближения и объединения эстетики барокко с элементами византийской культуры в иконописи Слобожанщины. Отмечены характерные иконописные особенности, распространение эмблематичности и символичности в иконописных сюжетах. Показано, что новаторство украинской народной культуры, соединившись с консервативными церковными традициями, приобрело свои оригинальные особенности. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ146.563(4УКР-9СЛО)4-211
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|