Носенко Г. А. Концепція використання інформаційно-рекламного потенціалу території м.Киева / Г. А. Носенко // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 24. - С. 111-122. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Висвітлено основні принципи, вимоги та обмеження, що стосуються розміщення установок зовнішньої реклами в різних типологічних ситуаціях архітектурного середовища м. Київ, запропоновано зонування території міста за типом рекламно-інформаційного використання. Рассмотрены основные принципы, требования и ограничения, которые касаются размещения устройств внешней рекламы в разных типологических ситуациях архитектурной среды г. Киев, предложено зонирование территории города за типом рекламно-информационного использования. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-2К)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|