Дудар Т. Г. Маркетинг в агропромисловому комплексі: теорія і практика : Навч. посіб. / Т. Г. Дудар; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т. : Горлиця, 1999. - 184 c. - Бібліогр.: с. 181-182. - укp.Викладено засади теорії та практики організації сучасного маркетингу в агрофірмах і підприємствах агропромислового комплексу. Охарактеризовано функції агропромислового маркетингу, маркетингові дослідження, розробку стратегії маркетингової діяльності та прийняття рішень, методичні підходи до організації служб маркетингу. Розкрито проблеми розвитку ринків основних видів агропромислової продукції. Обгрунтовано форми виходу агропромислових формувань на вітчизняний і зарубіжний ринки. Изложены основы теории и практики организации современного маркетинга в агрофирмах и предприятиях агропромышленного комплекса. Охарактеризованы функции агропромышленного маркетинга, маркетинговые исследования, разработка стратегии маркетинговой деятельности и принятия решений, методические подходы к организации служб маркетинга. Раскрыты проблемы развития рынков основных видов агропромышленной продукции. Обоснованы формы выхода агропромышленных формирований на отечественный и зарубежный рынки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА686260 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|