Тимошенко З. І. Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу : навч. посіб. / З. І. Тимошенко, Г. Б. Мунін, В. П. Дишлевий; Європ. ун-т. - К., 2007. - 245 c. - Бібліогр.: с. 243-245. - укp.Розглянуто проблеми організації діяльності в готельному бізнесі. Розкрито сутність таких понять, як циклічність та сезонність ринку готельного бізнесу, формування асортиментної політики, життєвий цикл готельного продукту, маркетингова стратегія. Описано методи сегментації ринку в даній сфері, стратегії позиціонування, засоби рекламно-інформаційного просування готельних послуг, переваги та недоліки готельного франчайзингу, специфіку організації ресторанного господарства. Рассмотрены проблемы организации деятельности в гостиничном бизнесе. Раскрыта сущность таких понятий, как цикличность и сезонность рынка гостиничного бизнеса, формирование ассортиментной политики, жизненный цикл гостиничного продукта, маркетинговая стратегия. Описаны методы сегментации рынка в данной сфере, стратегии позиционирования, средства рекламно-информационного продвижения гостиничных услуг, преимущества и недостатки гостиничного франчайзинга, специфика организации ресторанного хозяйства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА694005 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|