РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090184<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тимошенко З. І. 
Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу : навч. посіб. / З. І. Тимошенко, Г. Б. Мунін, В. П. Дишлевий; Європ. ун-т. - К., 2007. - 245 c. - Бібліогр.: с. 243-245. - укp.

Розглянуто проблеми організації діяльності в готельному бізнесі. Розкрито сутність таких понять, як циклічність та сезонність ринку готельного бізнесу, формування асортиментної політики, життєвий цикл готельного продукту, маркетингова стратегія. Описано методи сегментації ринку в даній сфері, стратегії позиціонування, засоби рекламно-інформаційного просування готельних послуг, переваги та недоліки готельного франчайзингу, специфіку організації ресторанного господарства.

Рассмотрены проблемы организации деятельности в гостиничном бизнесе. Раскрыта сущность таких понятий, как цикличность и сезонность рынка гостиничного бизнеса, формирование ассортиментной политики, жизненный цикл гостиничного продукта, маркетинговая стратегия. Описаны методы сегментации рынка в данной сфере, стратегии позиционирования, средства рекламно-информационного продвижения гостиничных услуг, преимущества и недостатки гостиничного франчайзинга, специфика организации ресторанного хозяйства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694005 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського