Дубовик О. В. Маркетинг у банку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Дубовик, С. М. Бойко, М. А. Вознюк, Т. Д. Гірченко; Нац. банк України. Львів. банк. ін-т. - Л., 2006. - 276 c. - укp.Висвітлено загальну концепцію маркетингу у банківській сфері. Проаналізовано еволюцію маркетингової думки у банківському середовищі України. Визначено місце стратегічної маркетингової діяльності банку в системі управління конкурентоспроможністю. Охарактеризовано споживчі особливості банківського маркетингу, особливу увагу приділено питанню вибору цільових ринків, а також розгляду сучасних технологій і моделей впливу на поведінку клієнтів. Висвітлено теоретичні засади операційного маркетингу у банку. Описано інструменти банківського маркетингу, методологію та методи планування поточної маркетингової діяльності в банку. Розглянуто законодавчі та галузеві обмеження конкуренції, наведено огляд ефективних стратегій формування конкурентних переваг, методики оцінки конкурентоспроможності окремих банківських продуктів та банку в цілому. Представлено близько двох десятків спеціально розроблених практичних методик банківського маркетингу, адаптованих до українських умов. Изложена общая концепция маркетинга в банковской сфере. Проанализирована эволюция маркетинговой теории в банковской среде Украины. Показано место стратегической маркетинговой деятельности банка в системе управления конкурентоспособностью. Охарактеризованы потребительские особенности банковского маркетинга, особое внимание уделено вопросу выбора целевых рынков, а также рассмотрению современных технологий и моделей влияния на поведение клиентов. Освещены теоретические основы операционного маркетинга в банке. Описаны инструменты банковского маркетинга, методология и методы планирования текущей маркетинговой деятельности в банке. Рассмотрены законодательные и отраслевые ограничения конкуренции, приведен обзор эффективных стратегий формирования конкурентных преимуществ, методики оценки конкурентоспособности некоторых банковских продуктов и банка в целом. Представлены около двох десятков специально разработанных практических методик банковского маркетинга, адаптированных к украинским условиям. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)262.10-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА671718 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|