РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090217<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Парсяк В. Н. 
Маркетинг: від теорії до практики : навч. посіб. / В. Н. Парсяк. - К. : Наук. думка, 2007. - 256 c. - Бібліогр.: с. 251-253. - укp.

Розкрито суть маркетингу, засади розробки й імплементації рішень щодо управління маркетинговою діяльністю. Описано технології та засоби маркетинових досліджень, зокрема, досліджень ринку, товару, покупців, підприємства. Висвітлено роль реклами в системі засобів стимулювання збуту.

Раскрыты сущность маркетинга, основы разработки и имплементации решений по управлению маркетинговой деятельностью. Описаны технология и средства маркетинговых исследований, в частности, исследований рынка, товара, покупателей, предприятия. Освещена роль рекламы в системе средств стимулирования сбыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686768 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського