Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. N 14 / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 252 с. - рус.Проаналізовано чинники розвитку маркетингової діяльності на підприємствах, роль експортного маркетингу в діяльності підприємств АПК. Визначено соціальний потенціал як функцію інноваційної моделі економічного розвитку підприємств, банківські установи як центральну ланку організації облікової політики за умов фінансово-промислових систем. Розглянуто питання управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємств, описано алгоритм формування їх конкурентних переваг. Викладено концептуально-методологічні підходи до дослідження регіональних ринків. Висвітлено досвід проведення інноваційно-інвестиційної моделі розвитку в країнах з ринковою економікою. Проанализированы факторы развития маркетинговой деятельности на предприятиях, роль экспортного маркетинга в деятельности предприятий АПК. Определены социальный потенциал как функция инновационной модели экономического развития предприятий, банковские учреждения как центральное звено организации учётной политики в условиях финансово-промышленных систем. Рассмотрены вопросы управления выбором целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятий, описан алгоритм формирования их конкурентных преимуществ. Изложены концептуально-методологические подходы к исследованию региональных рынков. Освещен опыт проведения инновационно-инвестиционной модели развития в странах с рыночной экономикой. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я54 + У9(4УКР)211.1я54
Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|