РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090221<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пілецький В. Т. 
Маркетинг: теорія, практика, самостійна робота, контроль : Навч. посіб. / В. Т. Пілецький, О. Ю. Мананнікова; Донбас. держ. техн. ун-т. - Алчевськ, 2007. - 388 c. - Бібліогр.: с. 378-380. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні засади маркетингової діяльності, а також принципи та функції, характерні для відповідних маркетингових служб. Запропоновано сучасну концепцію маркетингу, розкрито сутність маркетингової товарної та цінової політики, політики розподілу та комунікацій. Викладено зміст понять реклами, персонального продажу, паблік рилейшнз, конкурентоспроможності товару, прямого маркетингу. Обгрунтовано вибір стратегії комунікацій у каналі розподілу.

Рассмотрены теоретические и практические основы маркетинговой деятельности, а также принципы и функции, характерные для соответствующих маркетинговых служб. Предложена современная концепция маркетинга, раскрыта сущность маркетинговой товарной и ценовой политики, политики распределения и коммуникаций. Изложено содержание понятий рекламы, персональной продажи, паблик рилейшнз, конкурентоспособности товара, прямого маркетинга. Обоснован выбор стратегии коммуникаций в канале распределений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681643 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського