Азарян О. М. Маркетингова діяльність підприємств на ринку м'ясопродуктів : Моногр. / О. М. Азарян, Е. М. Локтєв, І. А. Оносова; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 229 c. - укp.Наведено матеріали аналітичного дослідження теоретичних і прикладних питань маркетингової діяльності підприємств на ринку м'ясопродуктів. Розглянуто питання щодо посилення конкурентних позицій підприємств галузі з урахуванням безпеки продовольства. Висвітлено державне регулювання якості харчових продуктів в Україні. Приведены материалы аналитического исследования теоретических и прикладных вопросов маркетинговой деятельности предприятий на рынке мясопродуктов. Рассмотрены вопросы, касающиеся усиления конкурентных позиций предприятий отрасли с учетом безопасности продовольствия. Освещено государственное регулирование качества пищевых продуктов в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА675610 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|