Кубів С. І. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку / С. І. Кубів, Є. В. Крикавський, Н. С. Косар; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 232 c. - Бібліогр.: с. 204-218. - укp.Розглянуто сутність й особливості банківського маркетингу, наведено маркетингову концепцію розвитку банківської установи (БУ). Проведено аналіз конкурентного середовища БУ, запропоновано методику оцінки конкурентних позицій банків у контексті роздрібних клієнтів, організацій-споживачів. Показано місце маркетингу у формуванні привабливості комерційного банку, логістичної концепції в механізмі його досконалої привабливості. Рассмотрены сущность и особенности банковского маркетинга, приведена маркетинговая концепция развития банковского учреждения (БУ). Выполнен анализ конкурентной среды БУ, предложена методика оценки конкурентных позиций банков в контексте розничных клиентов, организаций-потребителей. Показано место маркетинга в формировании привлекательности коммерческого банка, логистической концепции в механизме его совершенной привлекательности. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.3-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА678905 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|