Герцик В. А. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / В. А. Герцик, Ю. К. Федорова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 148 c. - Бібліогр.: с. 144-145. - укp.Висвітлено теоретичні аспекти прийняття управлінських рішень щодо формування маркетингової політики розподілу на підприємстві. Охарактеризовано роль, функції, типи каналів розподілу, види підприємств оптової та роздрібної торгівлі, методи державних закупівель, стратегії охоплення цільового ринку. Розкрито сутність, цілі та основні рішення маркетингової логістики. Освещены теоретические аспекты управленческих решений по формированию маркетинговой политики распределения на предприятии. Охарактеризованы роль, функции, типы каналов распределения, виды предприятий оптовой и розничной торговли, методы государственных закупок, стратегии охвата целевого рынка. Раскрыты сущность, цели и основные решения маркетинговой логистики. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-18я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА689784 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|