Кучеренко В. Д. Маркетингова товарна політика : Підруч. / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2005. - 186 c. - Бібліогр.: с. 183-184. - укp.Розглянуто питання формування та здійснення товарної політики підприємства, зокрема, визначення товарної стратегії, позиціонування товарів на ринку, управління життєвим циклом товарів, забезпечення конкурентоспроможності товарів і послуг. Проаналізовано особливості створення ефективного товарного знаку, забезпечення якісного сервісу. Рассмотрены вопросы формирования и осуществления товарной политики предприятия, в частности, определения товарной стратегии, позиционирования товаров на рынке, управления жизненным циклом товаров, обеспечения конкурентоспособности товаров и услуг. Проанализированы особенности создания эффективного товарного знака, обеспечения качественного сервиса. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1 + У9(4УКР)421.0-36 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА670237 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|