РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090235<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Прохорова Т. П. 
Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / Т. П. Прохорова, О. В. Гронь; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 164 c. - Бібліогр.: с. 157-162. - укp.

Розкрито сутність маркетингової цінової політики, висвітлено теоретичні проблеми формування цін, цінової стратегії, тактики щодо її здійснення. Запропоновано класифікацію цін, описано види цін за умов відшкодування споживачем вартості транспортних засобів щодо доставки товарів. Наведено концепції ціноутворення в системі маркетингу, методи оцінки ступеня конкурентоспроможності ринку. Проаналізовано особливості правового регулювання цін в Україні.

Раскрыта сущность маркетинговой ценновой политики, освещены теоретические проблемы формирования цен, ценовой стратегии, тактики по ее осуществлению. Предложена классификация цен, описаны виды цен в условиях возмещения потребителем стоимости транспортных средств по доставке товаров. Приведены концепции ценообразования в системе маркетинга, методы оценки степени конкурентоспособности рынка. Проанализированы особенности правового регулирования цен в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682891 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського