Мельник Л. Г. Маркетингова цінова політика : Навч. посіб. / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 240 c. - Бібліогр.: с. 222. - укp.Розкрито механізм формування цін на товари та послуги. Розглянуто основні види цін за умов ринкової економіки, проаналізовано вплив маркетингових чинників на процесс формування цін. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової політики й обгрунтування цінової стратегії підприємства за умов маркетингової орієнтації. Наведено матеріали щодо оцінки ризику в розрахунках цін. Висвітлено питання правового регулювання процесів ціноутворення в Україні. Раскрыт механизм формирования цен на товары и услуги. Рассмотрены основные виды цен в условиях рыночной экономики, проанализировано влияние маркетинговых факторов на процесс формирования цен. Особое внимание уделено вопросам разработки ценовой политики и обоснованию ценовой стратегии предприятия в условиях маркетинговой ориентации. Приведены материалы, касающиеся риска в расчете цен. Освещены вопросы правового регулирования процессов ценообразования в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-18я73 + У010.295.8я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА686933 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|