Романенко Л. Ф. Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / Л. Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2006. - 109 c. - укp.Розглянуто фактори, що впливають на величину ціни, етапи, процеси, методи ціноутворення, його роль в системі маркетингу. Проаналізовано реакції споживачів і тактику фірми під час зміни цін. Наведено методику визначення факторів ціноутворення, розрахунку оптимального рівня цін, зокрема, прейскурантного й експериментального методів. Висвітлено особливості еластичності попиту та ринкової стратегії фірм. Рассмотрены факторы, влияющие на величину цены, этапы, процессы, методы ценообразования, его роль в системе маркетинга. Проанализированы реакции потребителей и тактику фирмы при изменении цен. Приведена методика определения факторов ценообразования, расчета оптимального уровня цен, в частности, прейскурантного и экспериментального методов. Освещены особенности эластичности спроса и рыночной стратегии фирм. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73 + У9(4УКР)290-861-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА690786 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|