РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090237<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романенко Л. Ф. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / Л. Ф. Романенко; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2006. - 109 c. - укp.

Розглянуто фактори, що впливають на величину ціни, етапи, процеси, методи ціноутворення, його роль в системі маркетингу. Проаналізовано реакції споживачів і тактику фірми під час зміни цін. Наведено методику визначення факторів ціноутворення, розрахунку оптимального рівня цін, зокрема, прейскурантного й експериментального методів. Висвітлено особливості еластичності попиту та ринкової стратегії фірм.

Рассмотрены факторы, влияющие на величину цены, этапы, процессы, методы ценообразования, его роль в системе маркетинга. Проанализированы реакции потребителей и тактику фирмы при изменении цен. Приведена методика определения факторов ценообразования, расчета оптимального уровня цен, в частности, прейскурантного и экспериментального методов. Освещены особенности эластичности спроса и рыночной стратегии фирм.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73 + У9(4УКР)290-861-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690786 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського