РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090238<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лошенюк І. Р. 
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський. - К. : Дакор: КНТ, 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 181-182. - укp.

Висвітлено сутність і зміст маркетингової цінової політики, особливості застосування ціни як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства за сучасних умов. Розкрито методи та фактори формування цін на товари та послуги. Особливу увагу приділено впровадженню сучасних підходів до ціноутворення, проблемам розробки цінової стратегії підприємства.

Освещены сущность и содержание маркетинговой ценовой политики, особенности применения цены как инструмента повышения эффективности деятельности предприятия в современных условиях. Раскрыты методы и факторы формирования цен на товары и услуги. Особое внимание уделено внедрению современных подходов к ценообразованию, проблемам разработки ценовой стратегии предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8я73 + У9(4УКР)290-861-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693774 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського