Балабанова Л. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : Моногр. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 294 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 273-285. - укp.Запропоновано концепцію стратегічного маркетингового управління (СМУ) конкурентоспроможністю підприємств (КП), зокрема, визначено сутність, перспективи та проблеми стратегічного управління КП у системі маркетингового менеджменту підприємств, показано значення стратегічного маркетингу як основи забезпечення їх конкурентних переваг. Наведено науково-методичні підходи до стратегічного моніторингу конкурентного маркетингового середовища підприємств, методи діагностики процесу СМУ КП, стратегічного контролю маркетингового управління КП. Предложена концепция стратегического маркетингового управления (СМУ) конкурентоспособностью предприятий (КП), в частности, определены сущность, перспективы и проблемы стратегического управления КП в системе маркетингового менеджмента предприятий, показано значение стратегического маркетинга как основы обеспечения их конкурентных преимуществ. Приведены научно-методические подходы к стратегическому мониторингу конкурентной маркетинговой среды предприятий, методы диагностики процесса СМУ КП, стратегического контроля маркетингового управления КП. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА668955 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|