Липчук В. В. Маркетинговий аналіз : навч. посіб. / В. В. Липчук, І. Г. Яців, Б. М. Гошко, О. Й. Гошко. - К. : Академвидав, 2008. - 216 c. - (Сер. "Альма-матер"). - Бібліогр.: с. 215. - укp.Визначено сутність і загальні засади маркетингового аналізу як основного елемента управління виробництвом і збутом товарів (послуг). Розглянуто особливості маркетингового аналізу величини продажу, мотивації купівельної та споживчої поведінки клієнтів підприємства, SWOT-аналізу його продукції та конкурентних позицій. Розкрито значення маркетингового аналізу як необхідної складової організації та прогнозування діяльності підприємства. Значну увагу приділено аналізу елементів маркетингу-мікс (товарів, ціни, дистрибуції та комунікацій) - комплексної програми заходів, призначених для оптимального оперування ресурсами. Раскрыты сущность и методологические основы маркетингового анализа как основного элемента управления производством и сбытом товаров (услуг). Рассмотрены особенности маркетингового анализа величины продажи, мотивации поведения клиентов предприятия как покупателей и потребителей, SWOT-анализа его продукции и конкурентных позиций. Показано значение маркетингового анализа как необходимой составляющей организации и прогнозирования деятельности предприятия. Значительное внимание уделено анализу элементов маркетинга-микс (товаров, цены, дистрибуции и коммуникаций) - комплексной программы мероприятий, предназначенных для обеспечения оптимального оперирования ресурсами. Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА703026 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|