Балабанова Л. В. Маркетинговий контролінг: теорія та методологія : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. О. Гасило; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 220 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 171-180. - укp.Висвітлено теоретичні та методологічні аспекти маркетингового контролінгу, обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення його застосування за умов ринкової економіки. Розглянуто специфіку та проблеми контролінгу як системи, визначено його функції та показано роль в управлінні підприємством. Розроблено концепцію та методологію маркетиногового контролінгу, охарактеризовано систему його інформаційної підтримки. Освещены теоретические и мтодологические аспекты маркетингового контроллинга и обоснованы рекомендации по усовершенствованию его применения в условиях рыночной экономики. Рассмотрены специфика и проблемы контроллинга как системы, определены его функции и показана роль в управлении предприятием. Разработна концепция и методология маркетингового контроллинга, охарактеризована система его информационной поддержки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-218
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА672110 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|