РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090244<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Балабанова Л. В. 
Маркетинговий контролінг: теорія та методологія : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. О. Гасило; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 220 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 171-180. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні аспекти маркетингового контролінгу, обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення його застосування за умов ринкової економіки. Розглянуто специфіку та проблеми контролінгу як системи, визначено його функції та показано роль в управлінні підприємством. Розроблено концепцію та методологію маркетиногового контролінгу, охарактеризовано систему його інформаційної підтримки.

Освещены теоретические и мтодологические аспекты маркетингового контроллинга и обоснованы рекомендации по усовершенствованию его применения в условиях рыночной экономики. Рассмотрены специфика и проблемы контроллинга как системы, определены его функции и показана роль в управлении предприятием. Разработна концепция и методология маркетингового контроллинга, охарактеризована система его информационной поддержки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672110 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського