РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090250<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ілляшенко С. М. 
Маркетингові дослідження : Навч. посіб. / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова; Сум. держ. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 c. - Бібліогр.: с. 176-177. - укp.

Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро- та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Висвітлено підходи щодо прогнозування зміни основних показників кон'юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування.

Изложена система методов и алгоритмов анализа внутренней и внешней (макро- и микро-) маркетинговой среды предприятий. Освещены подходы к прогнозированию изменений основных показателей конъюнктуры рынка, исследований потребителей, конкурентов и других экономических контрагентов. Приведены правила интерпретации результатов рыночных исследований и их документирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676444 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського