Федорчук А. І. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / А. І. Федорчук; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2008. - 367 c. - Бібліогр.: с. 360-361. - укp.Викладено питання організації та проведення маркетингових досліджень, розкрито їх роль і місце у формуванні стратегії фірми. Охарактеризовано етапи здійснення даних досліджень та методи збирання маркетингової інформації, зокрема, спостереження, експеримент, опитування. Розглянуто проблеми визначення місткості ринку, дослідження збуту та внутрішнього середовища підприємства. Изложены вопросы организации и проведения маркетинговых исследований, раскрыты их роль и место в формировании стратегии фирмы. Охарактеризованы этапы осуществления данных исследований и методы сбора маркетинговой информации, в частности, наблюдение, эксперимент, опрос. Рассмотрены проблемы определения емкости рынка, исследования сбыта и внутренней среды предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)290-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА698686 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|