Павленко А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : Моногр. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 404 c. - Бібліогр.: с. 386-402. - укp.Наведено загальну характеристику системи маркетингових комунікацій, визначено її основні завдання та показано роль у формуванні та функціонуванні комплексу засобів маркетингу підприємства. Розроблено удосконалену модель комунікативного процесу. Висвітлено питання становлення та розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Запропоновано економіко-комунікативні методи забезпечення ефективного управління маркетинговими комунікаціями. Проаналізовано практичний досвід впровадження маркетингових комунікцій на споживчому ринку України. Розроблено методики моделювання визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації з урахуванням ринкових умов, а також оцінки комунікативної ефективності маркетингових комунікативних кампаній. Наведено методику комплексного оцінювання іміджу підприємства. Приведена общая характеристика системы маркетинговых коммуникаций, определены их основные задания и показана роль в формировании и функционировании комплекса средств маркетинга предприятия. Разработана усовершенствованная модель коммуникативного процесса. Освещены вопросы становления и развития рынка маркетинговых коммуникаций Украины. Предложены экономико-коммуникативные методы обеспечения эффективного управления маркетинговыми коммуникациями. Проанализирован практический опыт внедрения маркетинговых коммуникаций на потребительском рынке Украины. Разработаны методики моделирования процессов определения и распределения расходов предприятия на маркетинговые коммуникации с учетом рыночных условий, а также оценки коммуникативной эффективности маркетинговых коммуникативных кампаний. Приведена методика комплексного оценивания имиджа предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА672432 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|