РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090255<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Павленко А. Ф. 
Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика : Моногр. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 404 c. - Бібліогр.: с. 386-402. - укp.

Наведено загальну характеристику системи маркетингових комунікацій, визначено її основні завдання та показано роль у формуванні та функціонуванні комплексу засобів маркетингу підприємства. Розроблено удосконалену модель комунікативного процесу. Висвітлено питання становлення та розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Запропоновано економіко-комунікативні методи забезпечення ефективного управління маркетинговими комунікаціями. Проаналізовано практичний досвід впровадження маркетингових комунікцій на споживчому ринку України. Розроблено методики моделювання визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації з урахуванням ринкових умов, а також оцінки комунікативної ефективності маркетингових комунікативних кампаній. Наведено методику комплексного оцінювання іміджу підприємства.

Приведена общая характеристика системы маркетинговых коммуникаций, определены их основные задания и показана роль в формировании и функционировании комплекса средств маркетинга предприятия. Разработана усовершенствованная модель коммуникативного процесса. Освещены вопросы становления и развития рынка маркетинговых коммуникаций Украины. Предложены экономико-коммуникативные методы обеспечения эффективного управления маркетинговыми коммуникациями. Проанализирован практический опыт внедрения маркетинговых коммуникаций на потребительском рынке Украины. Разработаны методики моделирования процессов определения и распределения расходов предприятия на маркетинговые коммуникации с учетом рыночных условий, а также оценки коммуникативной эффективности маркетинговых коммуникативных кампаний. Приведена методика комплексного оценивания имиджа предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672432 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського