Грищенко І. М. Маркетингові основи комерційного посередництва : Навч. посіб. / І. М. Грищенко. - К. : Грамота, 2006. - 303 c. - Бібліогр.: с. 295-300. - укp.Висвітлено теоретичні та практичні питання здійснення комерційної діяльності посередницькими підприємствами за умов трансформації економіки. Розглянуто господарські зв'язки та механізми функціонування комерційного посередництва на ринку товарів і послуг. Наведено теорію щодо організації, форм комерційної діяльності оптових посередників і підприємств роздрібної торгівлі, а також особливостей їх матеріально-технічної бази та фінансових засад. Викладено питання стосовно кон'юнктури товарних ринків і формування попиту споживачів на товари та послуги. Висвітлено напрями розвитку комерційної діяльності посередників за сучасних умов. Освещены теоретические и практические вопросы осуществления коммерческой деятельности посредническими предприятиями в условиях трансформации экономики. Рассмотрены хозяйственные связи и механизмы функционирования коммерческого посредничества на рынке товаров и услуг. Приведена теория об организации, формах коммерческой деятельности оптовых посредников и предприятий розничной торговли, а также особенностях их материально-технической базы и финансовых основ. Изложены вопросы, касающиеся коньюнктуры товарных рынков и формирования спроса на товары и услуги. Освещены направления развития коммерческой деятельности посредников в современных условиях. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА675149 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|