РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090266<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тимонин А. М. 
Маркетинг : Курс лекций / А. М. Тимонин; Харьк. нац. эконом. ун-т. - 2-е изд., стер. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2006. - 76 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Раскрыты основные положения маркетинга как комплексной системы рыночной ориентации производства. Изложены вопросы организации и функционирования маркетинга на предприятии. Освещены особенности исследования рынков сбыта, их виды, сегментация, поиск "ниши", методика оценки коньюнктуры. Рассмотрена маркетинговая политика, методы коммуникаций, расходы, связанные с продвижением продукции, а также сущность и основные направления паблик рилейшнз.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357я73-2 + У9(4УКР)290-211.1я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672384 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського