Марченко С. М. Маркетинг : Навч. посіб. / С. М. Марченко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2006. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101-102. - укp.Розкрито сутність і зміст загальної концепції маркетингу. Висвітлено проблеми маркетингових досліджень, сегментації цільових ринків, ціноутворення. Охарактеризовано канали розподілу товарів, комплекс маркетингових комунікацій і процес управління маркетингом. Раскрыты сущность и содержание общей концепции маркетинга. Освещены проблемы маркетинговых исследований, сегментации целевых рынков, ценообразования. Охарактеризованы каналы распределения товаров, комплекс маркетинговых коммуникаций и процесс управления маркетингом. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я7 + У9(4УКР)290-211.1я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА686329 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|