РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090268<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Марченко С. М. 
Маркетинг : Навч. посіб. / С. М. Марченко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2006. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101-102. - укp.

Розкрито сутність і зміст загальної концепції маркетингу. Висвітлено проблеми маркетингових досліджень, сегментації цільових ринків, ціноутворення. Охарактеризовано канали розподілу товарів, комплекс маркетингових комунікацій і процес управління маркетингом.

Раскрыты сущность и содержание общей концепции маркетинга. Освещены проблемы маркетинговых исследований, сегментации целевых рынков, ценообразования. Охарактеризованы каналы распределения товаров, комплекс маркетинговых коммуникаций и процесс управления маркетингом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я7 + У9(4УКР)290-211.1я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686329 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського