Петруня Ю. Є. Маркетинг : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 323-325. - укp.Викладено засади маркетингу. Розкрито особливості маркетингових досліджень, середовища, інформації, комунікації, організації діяльності, а також сегментування та вибору цільовго ринку, позиціювання, товарної, цінової та розподільної політики підприємств. Висвітлено сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості даної діяльності в Україні. Изложены основы маркетинга. Раскрыты особенности маркетинговых исследований, среды, информации, коммуникации, организации деятельности, а также сегментирования и выбора целевого рынка, позиционирования, товарной, ценовой и распределительной политики предприятий. Отражены современные мировые подходы в сфере маркетинга и особенности данной деятельности в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73 + У010.322я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА687004 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|