РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090270<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петруня Ю. Є. 
Маркетинг : навч. посіб. / Ю. Є. Петруня. - К. : Знання, 2007. - 325 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 323-325. - укp.

Викладено засади маркетингу. Розкрито особливості маркетингових досліджень, середовища, інформації, комунікації, організації діяльності, а також сегментування та вибору цільовго ринку, позиціювання, товарної, цінової та розподільної політики підприємств. Висвітлено сучасні світові підходи у галузі маркетингу та особливості даної діяльності в Україні.

Изложены основы маркетинга. Раскрыты особенности маркетинговых исследований, среды, информации, коммуникации, организации деятельности, а также сегментирования и выбора целевого рынка, позиционирования, товарной, ценовой и распределительной политики предприятий. Отражены современные мировые подходы в сфере маркетинга и особенности данной деятельности в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73 + У010.322я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687004 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського