РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090272<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васюткіна Н. В. 
Маркетинг : навч. посіб. / Н. В. Васюткіна; Європ. ун-т. - К., 2007. - 227 c. - Бібліогр.: с. 223-225. - укp.

Розкрито зміст, принципи, стратегію та тактику сучасного маркетингу. Описано процеси та методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку. Розглянуто особливості маркетингової товарної політики, методи маркетингового ціноутворення, засоби стимулювання збуту, канали розподілу товарів і послуг. Наведено інформацію про персональний продаж, паблік рилейшнз, прямий маркетинг, логістику.

Раскрыты содержание, принципы, стратегия и тактика современного маркетинга. Описаны процессы и методы изучения потребностей потребителей как приоритетных субъектов рынка. Рассмотрены особенности маркетинговой товарной политики, методы маркетингового ценообразования, средства стимулирования сбыта, каналы распределения товаров и услуг. Приведена информация о персональных продажах, паблик рилейшнз, прямом маркетинге, логистике.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У010.357я73

Шифр НБУВ: ВА694002 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського