Скибінський С. В. Маркетинг : Навч. посіб. у схемах і таблицях / С. В. Скибінський, В. П. Штуль; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2007. - 224 c. - Бібліогр.: с. 223. - укp.Розглянуто питання маркетингу у вигляді схем і таблиць, зокрема, його сутність, сучасну концепцію, систему, цілі та функції. Охарактеризовано інструменти соціології у маркетингових дослідженнях. Показано напрямки маркетингової товарної, цінової політики, політики розподілу та комунікацій. Проаналізовано особливості організації та контролю маркетингової діяльності. Запропоновано класифікацію джерел маркетингової інформації за ступенем охоплення об'єктів дослідження, а також промислових товарів. Наведено методи навчання торгового апарату фірми. Визначено чинники конкурентної боротьби. Рассмотрены вопросы маркетинга в виде схем и таблиц, в частности, его сущность, современная концепция, система, цели и функции. Охарактеризованы инструменты социологии в маркетинговых исследованиях. Показаны направления маркетинговой товарной и ценовой политики, политики распределения и коммуникаций. Проанализированы особенности организации и контроля маркетинговой деятельности. Предложена классификация источников маркетинговой информации по степени охвата объектов исследования, в также промышленных товаров. Приведены методы обучения торгового аппарата фирмы. Определены факторы конкурентной борьбы. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС43829 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|