Скибінський С. В. Маркетинг : Підруч. Ч. 1 / С. В. Скибінський; Київ. нац. екон. ун-т, Укоопспілка. Львів. комерц. акад. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 c. - Библиогр.: с. 559-565 - укp.Уперше охарактеризовано та реалізовано принцип концептуальних засад маркетингу та висвітлено особливості їх втілення в практичну маркетингову діяльність підприємств України, наведено рекомендації щодо виконання окремих маркетингових робіт. Розкрито зміст маркетингу та показано його роль у підприємницькій діяльності та сфері споживання, запропоновано моделі запровадження й управління маркетингом на підприємстві, методики дослідження кон'юнктури та визначення конкурентних переваг товару та підприємства на ринку. Розглянуто особливості забезпечення інформацією у маркетинговій діяльності шляхом створення маркетингових інформаційних систем, описано критерії вибору соціологічних досліджень. Впервые охарактеризован и реализован принцип концептуальных основ маркетинга и освещены особенности его внедрения в практическую маркетинговую деятельность предприятий Украины. Раскрыто содержание маркетинга и показана его роль в предпринимательской деятельности и сфере потребления, предложены модели внедрения и управления маркетингом на предприятии, а также методики исследования конъюнктуры и определения конкурентных преимуществ товара и предприятия на рынке. Рассмотрены особенности обеспечения информацией в маркетинговой деятельности путем создания маркетинговых информационных систем, описаны критерии выбора социологических исследований. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: В349248 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|